اخبار گروه کر شهر تهران

فراخوان شرکت در اجرای کارمینا بورانا و مگنیفیکات - 21 مهر 1393

گروه کر شهر تهران به رهبری مهدی قاسمی در نظر دارد اسفند ماه 1393 منتخبی از کارمینا بورانا اثر کارل ارف، مگنیفیکات اثر جان راتر و آگنوس دئی (آداجیو) اثر ساموئل باربر را با بیش از 100 خواننده و 30 نوازنده به اجرا در آورد.

به منظور گرد هم آوردن گروه کر بزرگی که لازمه اجرای این آثار است، از کلیه خوانندگان آواز کلاسیک که تجربه فعالیت در گروه های کر را دارند، دعوت به همکاری می کنیم.

تمرینات از نیمه آبان ماه 1393 روز های پنجشنبه صبح در آموزشگاه موسیقی پارت، و از دی ماه 1393  روز های جمعه صبح در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

شرایط شرکت در تمرینات:

  • تعهد گروهی، شرکت مداوم در تمرینات و انجام تکالیف مشخص شده در طول هفته
  • تجربه خوانندگی آواز کلاسیک
  • تسلط قابل قبول به سلفژ
  • پر کردن فرم تماس با ما. لطفا "فراخوان کارمینا بورانا و مگنیفیکات 1393"  را در قسمت موضوع انتخاب کنید. همچنین در قمست توضیحات، مختری از سوابق موسیقی خود را شرح دهید.
  • علاقمندان با تجربه خوانندگی در گروه های کر در اولویت هستند
  • در صورت تشخیص رهبر گروه، پیش از شروع تمرینات، در طول تمرینات یا قبل از اجرای کنسرت از داوطلبان امتحان به عمل خواهد آمد

جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن 66905077 تماس حاصل نمایید.

[ بازگشت به صفحه اصلی اخبار ]

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار گروه کر شهر تهران

کنسرت گروه کر شهر تهران - بهمن 1396
گروه کر شهر تهران در روزهای 26 و 27 بهمن ماه 1396، ساعت 20، در تالار رودکی قطعاتی از تئاترها و فیلم های موزیکال معروف را به رهبری مهدی قاسمی اجرا خواهد کرد. در این کنسرت، گزیده های از "بینوایان"، "شبح اپرا"، "لالا لند"، "اشک ها و لبخندها" و منتخبی از موسیقی انیمیشن های معروف دیزنی اجرا می شود. یاسمین حسین زاده (پیانو)، پورنگ پورشیرازی (کنترباس) و دارا تیموری فر (درامز) در این اجرا گروه کر شهر تهران را همراهی می کنند.
ادامه خبر ...

دوره آموزشی گروه کر - آذر 1395
وره های جدید آموزشی گروه کر شهر تهران از آذر 1395 برای علاقمندانی که تجربه قبلی در موسیقی ندارند، زیر نظر مهدی قاسمی برگزار می شود.
ادامه خبر ...

عضویت در خبرنامه گروه
آدرس ایمیل:

صفحه گروه کر شهر تهران در فیس بوک

کانال گروه کر شهر تهران در یوتیوب

کانال گروه کر شهر تهران در تلگرام