اخبار گروه کر شهر تهران

فراخوان شرکت در اجرای کارمینا بورانا - 27 اردیبهشت 1392

گروه کر شهر تهران به رهبری مهدی قاسمی در نظر دارد اسفند ماه 1392 قطعه کارمینا بورانا اثر کارل ارف را با بیش از 100 خواننده و 30 نوازنده به اجرا در آورد.

به منظور گرد هم آوردن یک گروه کر بسیار بزرگ که لازمه اجرای این قطعه است، از کلیه علاقمندان به خوانندگی کلاسیک و همچنین سایر گروه های کر دعوت به همکاری می کنیم.

درحال حاضر علاوه برگروه کر شهر تهران، گروه کر فرهنگسرای بهمن به رهبری آرش فلاحی و گروه آوازی چنگ به رهبری بابک میلانی در این کنسرت مشارکت خواهند داشت.
تمرینات این کنسرت در تیرماه 1392 آغاز خواهد شد و تمرینات در دو یا چند نقطه از تهران بصورت جداگانه برگزار خواهد شد، سپس در پایان هر ماه کلیه گروه ها با هم یک جلسه تمرین مشترک خواهند داشت.

شرایط شرکت در تمرینات:

  • تعهد گروهی، شرکت مداوم در تمرینات و انجام تکالیف مشخص شده در طول هفته
  • آشنایی به سلفژ (ترجیحا در سطح متوسط به بالا)
  • پر کردن فرم تماس با ما. لطفا "فراخوان کارمینا بورانا 1392"  را در قسمت موضوع انتخاب کنید. همچنین در قمست توضیحات، مختری از سوابق موسیقی خود را شرح دهید.
  • علاقمندان با تجربه خوانندگی کلاسیک و یا تجربه عضویت در گروه های کر در اولویت هستند
  • در صورت تشخیص رهبر گروه، در طول تمرینات یا قبل از اجرای کنسرت از داوطلبان امتحان به عمل خواهد آمد

برای تمرینات در منزل، DVD های آموزشی در دست تهیه است که از طریق آموزشگاه موسیقی پارت (66905077) یا فرهنگسرای بهمن (55058894) می توانید تهیه نمایید. این DVD و همچنین تقویم تمرینات، تا نیمه اول خرداد ماه آماده دریافت خواهد بود.

[ بازگشت به صفحه اصلی اخبار ]

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار گروه کر شهر تهران

کنسرت گروه کر شهر تهران - بهمن 1396
گروه کر شهر تهران در روزهای 26 و 27 بهمن ماه 1396، ساعت 20، در تالار رودکی قطعاتی از تئاترها و فیلم های موزیکال معروف را به رهبری مهدی قاسمی اجرا خواهد کرد. در این کنسرت، گزیده های از "بینوایان"، "شبح اپرا"، "لالا لند"، "اشک ها و لبخندها" و منتخبی از موسیقی انیمیشن های معروف دیزنی اجرا می شود. یاسمین حسین زاده (پیانو)، پورنگ پورشیرازی (کنترباس) و دارا تیموری فر (درامز) در این اجرا گروه کر شهر تهران را همراهی می کنند.
ادامه خبر ...

دوره آموزشی گروه کر - آذر 1395
وره های جدید آموزشی گروه کر شهر تهران از آذر 1395 برای علاقمندانی که تجربه قبلی در موسیقی ندارند، زیر نظر مهدی قاسمی برگزار می شود.
ادامه خبر ...

عضویت در خبرنامه گروه
آدرس ایمیل:

صفحه گروه کر شهر تهران در فیس بوک

کانال گروه کر شهر تهران در یوتیوب

کانال گروه کر شهر تهران در تلگرام